Odpowiedzi

2010-01-23T21:12:14+01:00
Jak najbardziej jest uzasadnione
- umiejętność pisania
-umiejętność czytania
-liczenia
-wiedza o książkach
-wiedza ogólna
-zachowanie
-uczy dojrzałości

(sorry, nie wiem czy o to chodzi, ale myślę że dobrze :) pozdrawiam PS. jak coś to pisz, jestem dobra z wosu :D )
32 4 32
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T01:15:14+01:00
Moim zdaniem istnienie obowiązku szkolnego jest uzasadnione,ponieważ:
1.Każdy człowiek ma prawo do nauki.
2.Wszyscy mają możliwość zdobywania wiedzy.
3.Ludzie poprzez naukę stają się mądrzejsi.
4.Dzięki temu się rozwijają.
5.Zdobywają lepiej płatną pracę.
6.Osiągają lepszy poziom życia.
86 4 86