Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T21:38:39+01:00
1. Narodzine we wsi Pajęczyn Dolny.
2. Spędzenie dziecinnych lat w czworakach dwornych i prześladowanie nauczyciela młodych paniczów.
3.Nauka pisania i czytania przez Kawkę skierowana do Radka.
4. Nauczenie Radka rosyjskiego, pisania i czytania.
5. Przyjęcie do Progimnazjum w Pyrzogłowach.
6. Śmierć ulubionego nauczyciela.
7. Udzielanie korepetycji i ukończenie czteroletniej szkoły.
8. Dalsza edukacja w klerykowskim Gimnazjum.
9. Zamieszkanie na stacje wiążące się z udzielaniem korepetycji.
10. Wyrzucenie ze szkoły za bójkę z Tymkiewiczem i ponowne przyjęcie po interwencji Marcina.
11. Dołączenie do klubu młodego Borowicza.
4 5 4
2010-01-23T21:46:50+01:00
1. dzieciństwo w Pajęczynie Dolnym
2. spotkanie Paluszkiewicza
3. nauki u Palszkiewicza
4. ukończenie progimnazjum w Pyrzogłowach
5. śmierć Paluszkiewicza
6. droga do Klerykowa
7. posada korepetytora
8. nauka w Gimanzjum w Klerykowie
9. bójka z Tymkiewiczem
10. wydalenie ze szkoły
11. pomoc Marcina Borowicza
12. spotkanie po paru latach
13. podanie pomocnej dłoni Marcinowi Borowiczowi
5 5 5