Muszę napisać wypracowanie zaczynające się zdaniem:
"moje zachowanie na języku polskim było haniebne'' Pomóżcie...
Może by tak..
"moje zaachowanie na j. pol. było haniebne" - tak powiedziała moja pani z polskiego ... i coś jeszcze dalej...

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T21:53:38+01:00
Moje zachowanie na polskim było haniebne,gdyż nie słuchałem poleceń nauczyciela,zachowywałem się nagannie,zapytany nie potrafiłem odpowiedzieć,byłem skoncentrowany na czymś innym i po lekcji nie potrafię wykonać zadania domowego


nie wiem czy może być.........
2010-01-23T21:53:45+01:00
Moja zachowanie na języku polskim było haniebne. Nie potrafiłem się skupić na lekcji i nie wykonywałem poleceń nauczycielki. Pani mojym zachowaniem była bardzo rozczarowana. Non stop z kim gadałem i nic nie notowałem w zeszycie. Po lekcji, gdy przemyślałem swoje zachowanie, było mi głupio. Teraz pragnąłbym przeprosić pania od języka polskiego i powiedzieć jej, że taki zachowanie się już nigdy nie powtórzy.

Liczę na naj : )
2010-01-23T22:11:21+01:00
Moje zachowanie na języku polskim było haniebne-tak powiedziała moja pani.Chyba dlatego, że podłorzyłem koleżance pinezkę.Nie przyznałem się do tego ale pani wie kiedy uczeń kłamie.




jak za krótko to napisz