Odpowiedzi

2010-01-23T22:09:56+01:00
Dzien dobry nazywam sie ..(tu wtaw swoje imie lub wymysl jakies)i chcialabym wcielic sie w role kopciuszka.Bardzo zalezy mi natej roli ponieważ ta postac jest znana przez dzieci . Chcialabym przez zagranie w tym filnie zostac sławna osobą, ktora ludzie beda rozpoznawac w sklepach, na ulicah w tramwajach.Kopciuszka powinna grac osoba skromna , grzeczna , przyzwoita. Mysle, ze mam wszystkie te cechy. Oczywiscie mam tez wady ale nie wielkie.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T23:32:38+01:00
Chciałabym wcielić się w rolę Kopciuszka. Nie ze względu na sławę, czy pieniądze, a ze względu na usposobienie tej postaci. Kopciuszek była sympatyczną, dobrą i skromną dziewczyną, i myślę że mam podobne do niej cechy charakteru. Chciałabym też spróbować wcielić się w tak fantastyczną bohaterkę, zobaczyć jak to jest być właśnie tą wyjątkową, niepowtarzalną. "Kopciuszek" był moją ulubioną bajką z czasów dzieciństwa. W tej dziewczynce jest coś takiego, co mi imponuje. Świetnie rozumiem los bohaterki i jej uczucia. Dlatego chciałabym zagrać w tym filmie.