Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T22:09:22+01:00
1) 2 HgO -> 2 Hg + O2
2) 2 H2O -> 2 H2 + O2
3) N2O3 -> NO2 + NO
4) Mg + H2O -> MgO + H2
5) 2 P205 + 5 C -> 4 P + 5 CO2
6) CH4 +2 O2 -> CO2 + 2 H2O
7) 2 Cu + S -> Cu2S
8) Sn + 2 S -> SnS2
9) 2 Cu + O2 -> 2 CuO
10) 4 Al + 3 C -> Al4C3
2 4 2
2010-01-23T22:11:11+01:00
1) 2HgO -> 2Hg + O2
2) 2H2O -> 2H2 + O2
3) N2O3 -> NO2 + NO
4) Mg + H2O -> MgO + H2
5) 2P205 + 5C -> 4P + 5CO2
6) CH4 + 2O2 -> CO2 + 2H2O
7) 2Cu + S -> Cu2S
8) Sn + 2S -> SnS2
9) 2Cu + O2 -> 2CuO
10) 4Al + 3C -> Al4C3
2010-01-23T22:20:43+01:00
2HgO --->2Hg + O2
2H2O ---->2H2 + O2
N2O3 --->NO2+NO
Mg+H2O--->MgO+H2
2P2O5+5C--->4P+5CO2
2CH4+4O2--->2CO2+4H2O
2Cu+S--->Cu2S
Sn+2S--->SnS2
2Cu+O2---->2CuO
4Al+3C--->Al4C3