Odpowiedzi

2010-01-23T22:50:51+01:00
Pomagała greckim aktorom wyrażać uczucia - maska.
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T23:01:55+01:00
Greckim aktorom pomagała wyrażać uczucia maska.

A środek artystycznego wyrazu to ciężkie pytanie, ale spróbuj który z tych będzie pasował: Epitet, Porównanie, Przenośnia (metafora), Apostrofa, Anafora, Personifikacja, Antropomorfizm, Onomatopeja, Peryfraza, Przerzutnia, Animizacja, Oksymoron, Epifora,
4 4 4
2010-01-24T00:00:35+01:00