Przebywasz w Niemczech i chcesz zrobić różne zakupy. Niestety,nie wiesz,gdzie
W rozmowie z przechodniem:
*poinformuj go o sytuacji
*zapytaj o sklep ze zdrową żywnością
*zapytaj o drogę do domu towarowego.

pomocy!!!
napisałam coś, ale nie wiem czy dobrze;/
-Ich brauche Obst.Wohin geht sie?
-Ich gehe in der Bioladen.
-DAnke.Wie komme ich zum Kaufhause.
-Gehen Sie immer geradeus und gehen Sie durch den PArk.
-Danke.Auf Wiedazein!

2

Odpowiedzi

2010-01-23T23:44:34+01:00
Jedyne co bym zmieniła, to ostatni myślnik- -Danke. Af Wiedersehen! (to miałaś błąd)
A tak poza tym wydaje mi się że masz dobrze. Sama inaczej bym nie napisała
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T01:28:28+01:00
-Ich mochte frische Obst und Gemuse kaufen. Ich kenne das Stadt aber nicht. Wohin soll ich gehen?
-Ich gehe immer in der Bioladen und kann es empfehlen.
-Danke.Wie komme ich dahin?
-Gehen Sie ca.100 Meter gerade, dann durch den PArk und gleich links.
-Danke fur Ihre hilfe.Auf Wiedersehn!
-Gerne, wiedersehn.