Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T09:00:54+01:00
Manka składa się z 40 tkanek, 29 oczek i3 mikroskopijnych waleniek
2010-01-24T09:01:56+01:00
Manka - słynny kamień leżący na grobowcu w Pakistanie, Punjabie i Multanie. Jest to kamień koloru czekoladowego z żółtymi znakami, ma 12 metrów długości, 2m grubości i 69 cm wysokości z dziurą głębokości 9 cali. Kamień leży na zewnątrz Delphi Gate.Czcili go tamtejsi ludzie.