To może nie zadanie, ale chciałabym wiedzieć ;)
To tak, chce troche schudnąć na brzuchu i poczytałam troche o tym na necie, piszą tam, że najlepsze jest bieganie i a6w
WIęc wzięłam się za to no i do tego mniej jem
Biegam co dziennie na takiej bierzni ok 60min tj 500cal i 14 km i do tego robie a6w... Nie spieszy mi sie, bo mam czas do wakacji, ale przejćmy do rzeczy...Głowne pytanie jest takie: CZY KTOŚ MOŻE JUŻ TAK ROBIŁ ALBO POPROSTU WIE ILE TAKIMI ĆWICZENIAMI MOŻNA ZRZUCIĆ PRZEZ 2TYG ALBO MIESIĄC???

2

Odpowiedzi

2010-01-24T00:11:33+01:00
Wykonaj porządnie aerobiczną 6 weidera (cykl 42dni)
ja po tym cyklu mam wyrzeźbiony brzuszek a nie stosowałem żadnej diety! :) Oponka znika w 30-35 dniu obojętnie jak dużą byś ją miał to naprawde najskuteczniejsze ćwiczenie tylko trzeba dobrze i systematycznie je robić bez olewania i dużych przerw! :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T00:15:51+01:00
Takimi ćwiczeniami na pewno schudniesz .Najważniejszy jest ruch .Ja chodzę na ćwiczenia 2 razy w tygodniu ,jem 5 razy dziennie( sniadanie, drugie sniadanie- owoce,obiad ,podwieczorek -2 marchewki, jem kolacje lekką o18.00 i potem idę na godzinny spacer .Piję dużo wody i herbatę 3x dziennie slim figura.Efekt jest super .w dwa tygodnie 4 kg. mniej