Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-01T19:20:54+02:00
A)4(√3) do 2
4(√3)²=4*3=12

b)(2√2) do 2
(2√2)²=4*2=8

c)√7*3√7=3*7=21

d)2√3*5√3=3*5*2=30
e)(2√5 nad 5 do 2
(2√5/5)²=4*5/25=20/25=⅘
f) ( dwie do trzeciej √6) do drugiej
(2³*√6)²=(8√6)²=64*6=384
2009-10-01T19:33:59+02:00
A)4(√3) do 2=16*3=48
b)(2√2) do 2=4*2=8
c)√7*3√7=3*7=21
d)2√3*5√3=10*3=30
e)(2√5 nad 5 do 2=2√(5)²=2*5=10
f) ( dwie do trzeciej √6) do drugiej=(2³ √6)²=8 ² *6=384 ale nie wiem czy dobrze zrozumialam
2009-10-01T19:34:10+02:00
A)4(√3)²=4(√3*√3)=4*√9=4*3=12
b)(2√2)²=2√2*2√2=4√4=4*2=8
c)√7*3√7=3√14
d)2√3*5√3=10√9=10*3=30
e)2√5²=2√25=2*5=10
f) (2³√6)²=(8√6)²=8√6*8√6=64√36=64*6=384