Odpowiedzi

2010-01-24T09:07:33+01:00
A-abbitten-przepraszać
B-Brucke-most
C-Cafe-kawiarnia
D-damit-aby
E-einsehen-wrozumiałość
F-Forst-las
G-Garage-garaż
H-haben-mieć
I-inning-serdeczny
J-je-co
K-Kabine-kabina
L-loben-pochwalić
M-Monat-miesiąc
N-Nabel-pępek
O-ob-czy
P-Pack-pakunek
R-reden-mówić
S-Sack-worek,torba
T-Taste-klawisz
U-Ufer-brzeg
V-vage-niejasny
W-Waage-waga
X- x-mall-wiele razy
Y-Yacht-jacht
Z-Zacke-ząbek


Pozdrawiam:)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T09:10:48+01:00
A- antworten - odpowiadać
Ä- Ärztin - lekarka
B- blau - niebieski
C- Chemie - chemia
D- Dienstag - wtorek
E- Erdkunde - geografia
F- Farbe - kolor
G- Geschwister - rodzeństwo
H- Hobby - hobby
I- identisch - identyczny
J- ja - tak
K- Kunst - sztuka
L- langsam - wolny
M- Mathe - matematyka
N- Nabel - pępek
O- Oper - opera
P- Polizist - policjant
R- ruhig - spokojny
S- schlank - szczypły
T- Tochter - córka
U- unser - nasz
V- Vater - ojciec
W- Welt - świat
X- x-mall-wiele razy
Y-Yacht-jacht
Z-Zacke-ząbek
1 5 1
2010-01-24T14:31:17+01:00
A. Abend(wieczór)
B. Badehose(kąpielówki)
C. Computer(komputer)
D. Dänemark(Dania)
E. Elf(jedenaście)
F. fahren(jechać)
G. Garten(ogród)
H. Handarbeit(praca ręczna)
I. Immer(zawsze)
J. Jahr(rok)
K. Kuli(długopis)
L. machen(śmiać się)
M. möchten(chcieć)
N. Nacht(noc)
O. Obst(owoce)
P. Pommes frites(frytki)
Q. Quark(twarożek)
R. Rucksack(plecak)
S. Schule(szkoła)
T. tanzen(tańczyć)
U. Unterricht(lekcja)
V. Volleyball(sietkówka)
W. waschen(myć)
X. Xylophon(ksylofon,cymbałki)
Y. Yoga(joga)
Z. Zeit(czas)

ü.Übelkeit(mdłości,nudności)
ä.------
ß.------
ö. österreich(Austria)

Pozdrawiam!;-)

N.Wroc;-)
1 5 1