Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T09:26:39+01:00
0,2m=20cm
1,4dm=14cm
10cm

Pole podstaw
2*20cm*10cm=400cm2

Pole boczne
2*20cm*14cm+2*10cm*14cm=560cm2+280cm2=840cm2

Pole całkowite
400cm2+840cm2=1240cm2

1240cm2=12,4dm2=0,124m2

Poprawna odpowiedź to D.
Mam nadzieję że pomogłem;)
Liczę na najlepszy;P;D
2 5 2
2010-01-24T09:31:51+01:00
0,2m = 20cm 10cm 1,4 dm = 14cm

Pc = 2 x Pp + Pb = y

y = c) czyli 1, 24 m²
2010-01-24T10:28:01+01:00
Rozwiąż układ równań

x=y
5x-y=4