Odpowiedzi

2010-01-24T09:29:08+01:00
Laptop posiadający częstotliwość 2.1gHz będzie szybciej włączał programy i aplikacje niż laptop z częstotliwościom 1.8gHz
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T10:26:28+01:00
Raczej nie.. zalezy do czego ci ten laptop bedzie potrzebny. Jeśli chcesz chodzić po internecie, zrobić cos w wordzie, pogadac na gg, ogladnac film to 1.8 jak najbardziej wystarczy.Natomiast jeśli chcesz zagrać sobie już w jakaś bardziej "wymagajaca gre" to zawsze dodatkowe herce sie przydadzą. np: GTA IV: http://www.gry4ever.pl/pc-gta-iv-wymagania-systemowe.
wystarczy 1.8 jednak jak chcesz aby gra była plynniejsza to potrzeba już troche wiecej.
-Liczba rdzeni tez jest istotna, sprawi ze twoj laptop bedzie wydajniejszy.
-gigaherce niezawsze sa najistotniejsze.
-Weź też pod uwage pamieć. Jeśli chcesz pracować czesto w photoshopie to nawet 4gb bedzie za mało.
-W przypadku gier itp wazna jest rowniez karta graficzna.
2010-01-24T10:30:56+01:00
2.1 GHz - 1.8 GHz = 0.3 GHz.

Odp. Różni się dokładnie o 0.3 GHz.
2 3 2