Graniastosłup prawidłowy pięciokątny ma wszystkie krawędzie
równe. Pole powierzchni bocznej tego graniastosłupa wynosi 180 dm kwadratowych. Wysokość graniastosłupa jest równa:
A) 9dm sześciennych
B) 90 dm sześciennych
C) 90 cm sześciennych
D) 900 cm sześciennych

PROSZĘ O OBLICZENIA...PILNE

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-24T13:47:52+01:00
2010-01-24T13:48:48+01:00