Odpowiedzi

2010-01-24T09:55:13+01:00
V = 125 cm3
pierwiastek sześcienny z 125 cm3 = 5 cm
długość krawędzi = 5 cm
Pole ściany = 5cm*5cm = 25cm2
sześć ścian w sześcianie:

6*25cm2 = 150 cm2

^^
powinno być dobrze ...
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T09:55:58+01:00
V = a³
125 cm = a³
a = 5 cm

Pole powierzchni bocznej :
P = a*a
P = 5*5
P = 25cm²
Ppb = 25 * 4 = 100 cm²

Ppb - Pole powierzchni bocznej ;))

Ale tobie chodzi o wszystkie 6 ścian czy tylko o 4 z nich? Jeśli o 4 to wynik jest nad tym a jeśli o 6 to jest pod spodem.

Ppc = 25cm * 150 cm²

Ppc = Pole powierzchni całkowitej ;]]
3 5 3
2010-01-24T10:18:10+01:00


V=125cm
V=a * a * a = a do potęgi 3
a = 5

P= 4 * a * a = 4 * a do potęgi 2
P = 4 * 25 = 100 cm kwadratowych

C)100 cm kwadratowych