Odpowiedzi

2010-01-24T10:02:27+01:00
W niektórych krajach jajka jada sie na specjalne święta.
Jajecznica była kiedyś także symbolem przyjaźni między dwoma ludźmi.Robiono jedną jajecznice i przyjaciele zjadali po połowie.
Jajka są symbolem Wielkanocy.
W legendach jajka zawieraja skarby.
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T10:05:38+01:00
-malujemy pisanki
-na wielkanoc dzielimy sie jajem
-jajko wkladamy do swieconki
6 2 6