Przetłumacz 5 zdań:

Moja mama kupiła mi na urodziny gitarę.
Dziadek Ali kupił jej kosmetyki.
Mój tato kupił mojej mamie perfumy.
Mój brat kupił mi na urodziny czekoladki.
Siostra mojej mamy kupiła jej na urodziny biżuterie.

Bardzo nie pisać tu odpowiedzi typu : "yyy..." albo "sorry ale nie potrafie ci pomoc.." lub "w internecie jest slownik..." czy cos podobnego... chodzi mi o konkretne rozwiazanie, konkretne poproawne przetłumaczenie a nie byle by nabic sobie pukty pisac byle gowno... ;/// za 5 zdan az 50 pkt bo potrzebuje to na teraz! z gory dziekuje.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-01T19:20:05+02:00
Moja mama kupiła mi na urodziny gitarę.
Meine Mutter kaufte mir eine Gitarre zum Geburtstag.

Dziadek Ali kupił jej kosmetyki.
Ali Großvater kaufte ihr Kosmetika.

Mój tato kupił mojej mamie perfumy.
Mein Vater kaufte meine Mutter Parfüm.

Mój brat kupił mi na urodziny czekoladki.
Mein Bruder kaufte mir ein Geburtstagsgeschenk Pralinen.

Siostra mojej mamy kupiła jej na urodziny biżuterie.
Schwester meine Mutter kaufte ihr einen Geburtstag Schmuck.
2009-10-01T19:22:51+02:00
Meine Mutter kaufte mir aus Wiegenfest Klampfte.
Strohmann Ali kaufte Ihrige Schönheitspflege.
Mein Kalmus kaufte meines Gaukeleien Parfüms.
Mein Bruder kaufte mir aus Wiegenfest Schokolade.
Schwester meines Mutter kaufte Ihrige aus Wiegenfest Schmucke.
2009-10-01T19:23:51+02:00
Nie jestem pewny co do poprawności, ale zawsze jakiś zarys.
To miało być w perfekcie?

Moja mama kupiła mi na urodziny gitarę.
Meine Mutter hast zum meine geburgstag eine gitarre gekauft

Dziadek Ali kupił jej kosmetyki.
Ala Grossvater hast eine kosmetika gekauft

Mój tato kupił mojej mamie perfumy.
Mein Vater hat fur mein Mutter eine perfum gekauft

Mój brat kupił mi na urodziny czekoladki.
Mein Bruder hat fur mich eine chocolate zum meine geburgstak gekauft.

Siostra mojej mamy kupiła jej na urodziny biżuterie.
Mein Mutter schwester hat zum ihre geburgstag eine Schmuck gekauft