Odpowiedzi

2010-01-24T10:11:52+01:00
Biblioteki przechowują książki, gazety, i informacje potrzebne nam do rozwijania się czy np. do odrabiania lekcji. archiwa zaś przechowują informacje dawne. np. akta sprawy, dokumenty i inne.

pozdrawiam :*
27 5 27
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T10:12:51+01:00
Biblioteki zajmują sie wypożyczaniem książek i nie tylko a archiwa przechowują stare dokumenty i nie ma się do nich dostępu szybkiego
10 5 10