Odpowiedzi

2010-01-24T10:22:35+01:00
- cecha ludzka, duże zaangażowanie do pracy
-jedna z cech rycerza
-cecha ludzka,pojętność rezolutność
-cecha każdego zegarmistrza
-proces umysłowy pociągający za sobą powstawanie nowych idei,
-dawanie sobie rady, niepotrzebowanie pomocy
-zdolność do twórczych myśli, tworzenia czegoś
-cecha dzięki której potrafimy zawsze sobie poradzić
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-24T10:25:38+01:00
1)Cecha osoby chętnie i dużo pracującej, zamiłowanie do pracy, wytrwałość podczas wykonywania prac?
2)Inaczej męstwo?
3)Iskrzenie; blask, migotliwość inaczej ?
4)Ma ktoś do nas anielską ...........?
5)Proces umysłowy pociągający za sobą powstawanie nowych idei?
6)Dający sobie radę, niepotrzebujący pomocy ?
7)Dodatnia cecha intelektu charakteryzująca się zdolnością do tworzenia nowych pomysłów?
8)Dodatnia cecha w nas?