Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T10:45:38+01:00
Chyba to będzie tak:

Recenzja->chroń arkusz
potem zaznaczamy
(^)chroń skoroszyt i zawartość zablokowanych komórek
(^)zaznacznie zablokowanych komórek
(^)zaznaczanie odblokowanyc komórek

wprowadzamy hasło i OK.
2010-01-24T11:22:47+01:00
2010-01-24T14:54:03+01:00
Recencja : Chroń Arkusz .

Pozniej zaznacz :


: chroń skoroszyt...
: zaznacznie zablokowanych komóre

I hasło .. to wszystko


Proszęę ; )
Mam nadzieje ze pomogłam
Licze na naj ; **