Odpowiedzi

2010-01-24T10:36:28+01:00
Były sobię dwa zwierzaki,
miały problem wielki taki,
że niemogły podnieść taczki,
a w niej były niemowlaczki.
Miały chętke na niemowla
ale dostać się niemogły,
zagryzały sobie zęby
z takiej wielkiej chęty.
Nagle wskoczyły na taczkę
dwa zwierzaki już naszykowały zęby
a tu wyskoczył dzięcioł tabaki.
Morał z tego jest taki :
Nie bież tego co nietaki
są dla ciebie niemowlaki .




1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-24T10:42:06+01:00
Mała kaczka, przemądrzała,
wszystkie by diamenty chciała.

Choć z pieniędzmi cienko było,
zawsze coś się zarobiło.

Teraz jednak tak spłukana,
chodziła wciąż zapłakana.

Żebrać, prosić wnet nie chciała,
toteż wielki problem miała.

Nagle kaczka wymyśliła,
by napad na bank zrobiła.

Skrada się więc jak najciszej,
idzie nisko, jeszcze niżej.

Nagle alarm wyje głośny,
Kaczkę dopadł uśmiech sprośny.

Tak została aresztowana,
cała w złocie obsypana.

I na koniec bajki morał radosny:
-miłe złego początki lecz koniec żałosny.

1 5 1