Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T10:48:34+01:00
A)
Obwód koła
2*pi*r=2*pi*1cm=2*pi cm=6,18cm
Pole koła
pi*r2=pi*1cm2=1*pi cm2=3,14cm2

b)
Obwód koła
2*pi*r=2*pi*2,2dm=4,4*pi dm=13,82dm
Pole koła
pi*r2=pi*(2,2dm)2=4,84*pi dm2=15,20dm2

Mam nadzieję że pomogłem;)
Liczę na najlepszy;P;D
2010-01-24T10:55:40+01:00
A)r=1cm
l=2πr
l=2π2
l=4π
l=4*3,14=12,56cm Pk=3,14cm²

Pk=πr²
Pk=π1²
Pk=π
Pk=3,14cm²

b)r=2,2dm
l=2π2,2
l=4,4π
l=4,4*3,14=13,816dm

Pk=π2,2²
Pk=4,84π
Pk=4,84*3,14=15,2 dm² (w zaokrągleniu)
Mam nadzieje, że pomogłam
Pozdrawiam
2010-01-24T11:21:06+01:00
A) P=πr²
P=π(1cm)²
P≈1cm²*3,14
P≈3,14cm²

O=2πr
O=2π1cm
O≈2cm*3,14
O≈6,28cm

b)P=πr²
P=(2,2dm)²*π
P=4,84dm²*3,14
P≈15,1976dm²

O=2πr
O=2*2,2dm*π
O≈4,4dm*3,14
O=13,816dm