Odpowiedzi

2010-01-24T10:44:14+01:00
Na początku akapit. Potem,że dnia tego i tego razem , np. z klasą 6b pojechaliśmy do teatru na przedstawienie ,,....". No i to opisać po kolei. Możesz sobie najpierw ułożyć plan wydarzeń, będzie ci łatwiej. Np, odjechaliśmy spod szkoły o godz. powiedzmy 9.00. Pod teatrem byliśmy o np. 10.05. No i dalej co się działo.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T10:46:20+01:00
Sprawozdanie-forma wypowiedzi, która pomaga nam powiadomić o wydarzeniach, które miały miejsce w rzeczywistości.
tematem sprawozdania są zdarzenia codzienne, długotrwałe, zwykłe, częste. W sprawozdaniu próbujemy opisać dokładnie zdarzenie, które widzieliśmy. Można też dodać własną ocenę, ale musi być obiektywna.
sprawozdanie szkolne ma 3-członową budowę, odpowiada na pytania:
1. część informacyjna (kto?, kiedy?, gdzie?, co?, z jakiej okazji?)
2. część sprawozdawcza (przebieg-jak to wyglądało?)
3. część oceniająca (jakie to było?)
2010-01-24T16:46:45+01:00
Sprawozdanie to opis np wydarzenia pisanego najczęściej w 3.osobie l.poj. lub mn. (np. klasa 5a pojechała na wycieczke klasową.Pan przewodnik...) W sprawozdaniu zawarte muszą być:
-Akapity (gdy sie dzieje jakiaś nowa przygoda)
-wstęp
-rozwinięcie i zdanie podsumuwujące