Odpowiedzi

2010-01-24T10:44:13+01:00
Pomyślawszy -przysłówkowy, uprzedni
chodząc -przysłówkowy, współczesny
zapomniany -przymiotnikowy, bierny
gorący -przymiotnikowy, czynny
rzucając się -przymiotnikowy, czynny
zółty -przymiotnikowy, bierny
kochający -przyniotnikowy, czynny
sumienny -przymiotnikowy, bierny
zielony - przymiotnikowy, bierny
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-24T10:45:17+01:00
Pomyślawszy - imiesłów przysłówkowy uprzedni
chodząc - imiesłów przysłówkowy współczesny
zapomniany - imiesłów przymiotnikowy bierny
gorący - imiesłów przymiotnikowy czynny
rzucając się - imiesłów przysłówkowy współczesny
zółty - imiesłów przymiotnikowy bierny
kochający - imiesłów przymietnikowy czynny
sumienny - imiesłów przymiotnikowy bierny
zielony - imiesłów przymiotnikowy bierny
2010-01-24T10:47:23+01:00
Pomyślawszy - imiesłów przysłówkowy uprzedni
chodząc - imiesłów przysłówkowy współczesny
zapomniany - imiesłów przymiotnikowy bierny
gorący - imiesłów przymiotnikowy czynny
rzucając się - imiesłów przysłówkowy współczesny
żółty - imiesłów przymiotnikowy bierny
kochający - imiesłów przymiotnikowy czynny
sumienny - imiesłów przymiotnikowy bierny
zielony - imiesłów przymiotnikowy bierny