Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T10:52:19+01:00
Zadanie 1
Wydaje mi się, że nie da się powiedzieć czy coś modne czy też nie. Dla ludzi którzy bardzo lubią literaturę to będzie nieistotne, ale dla pewnych osób może to być "obciach" . Myślę, że to zależy od człowieka. Ja uważam, że książka drukowana nie wyjdzie z mody, ponieważ jest poręczniejsza, i masz poczucie że czytasz książkę , a nie tekst książki z komputera.

Zadanie 2
Wady Komputera:
- psuje się wzrok
- uzaleznia
- kradnie czas
- nie uczy nas samodzielnej pracy
Zalety Komputera:
- możemy się dowpiedzieć ciekawych rzeczy
- pomoga czasem w nauce

Wady książek:
- ciężkie
- czasem bez przekazującej dobrze wiedzy
- nie motywujące do nauki

Zalety kisążek:
- nauka
- czytanie ciekawych książek

1 5 1
2010-01-24T10:52:26+01:00
1. taki książki wcale nie są nie modne i przestarzałe ponieważ nawet dzisiejsza młodzież je czyta. książki nigdy nie przestaną być modne.

2.komputer zalety: można się czegoś z niego dowiedzieć
komputer wady: psuje wzrok, robi się naszym nałogiem,
książka zalety: mamy większą wyobraźnię, umiemy bardziej ortografię, jest dobrym sposobem na spędzanie wolnego czasu
książka wady- nie ma chyba wad ;D