Odpowiedzi

2010-01-24T11:08:06+01:00
16 października 1976r. Kardynał Karol Wojtyła zasiada na Stolicy Piotrowej. Nikt z nas nie przypuszczał wówczas jak bardzo Papież - Polak zmieni świat i ludzi. Jak pomoże nam w odzyskaniu wolności, godności, da miłość, nadzieję i pogłębi wiarę . Pielgrzymował wszędzie tam, gdzie ludzie oczekiwali słów otuchy , wiary. Wielokrotnie powtarzał, że najważniejsza jest modlitwa. Ona jest początkiem każdej przemiany, do jakiej dążymy, ona pomaga nam w kształtowaniu osobowości, podejmowania ważnych decyzji życiowych.Z pewnością każdy z nas zapamiętał sobie jakieś słowa Papieża, szczególnie " Nie lękajcie się" .Jan Paweł uczył nas, że w Bogu jest nasza siła i z Nim niczego nie musimy się bać. Prosił abyśmy nie lękali się pójść za Chrystusem, żebyśmy nie bali się oddać Mu bez reszty.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T13:50:48+01:00
Jan Paweł II był wspaniałym papieżem, który pozostanie w naszych pamięciach na zawsze jako papież, wspaniały człowiek i dobry ojciec. Wszystko co robił było przepełnione miłością do Boga i do drugiego człowieka. Nauczył nas jak kochać drugiego człowieka i byś zawsze gotowym do poświęceń. Jego życie było wspaniałym świadectwem dla każdego człowieka. Pragnął być tam gdzie cierpienie, ból i niesprawiedliwość. Chciał cierpieć razem z cierpiącymi. Był zawsze tam gdzie potrzebowano najbardziej pomocnej dłoni człowieka. Kiedy wspominamy tego wspaniałego papieża nie możemy powstrzymać się od łez i ciepłego uśmiechu. Nie dbał nigdy o siebie, stawiał zawsze się na ostatnim miejscu. Nigdy jako Polacy go nie zapomnimy, na zawsze będzie gościł w naszych sercach, a kiedy będziemy spoglądać w Niebo będziemy wiedzieć, że On tam jest i patrzy na nas z uśmiechem oraz z zatroskaniem jako dobry ojciec.