Odpowiedzi

2010-01-24T10:51:35+01:00

Chyba powinny być takie:

Wydział Organizacyjny

Wydział Finansowo-Budżetowy

Wydział Gospodarki Komunalnej i Lokalowej

Wydział Spraw Obywatelskich

Wydział Prawny

Wydział Zarządzania Kryzysowego i Ochrony Ludności

Wydział Urbanistyki i Architektury

Wydział Geodezji, Gospodarki Gruntami i Rolnictwa

Wydział Ekologii i Zdrowia

Wydział Inwestycji i Remontów

Wydział Rozwoju Gminy i Miasta

Wydział Edukacji

Wydział Zamówień Publicznych

Straż Miejska
7 4 7
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-24T10:52:13+01:00
Wydział Inwestycji
Wydział Remontów
Wydział Rozwoju Gminy i Miasta
Wydział Edukacji
Wydział Zamówień Publicznych
Wydział Organizacyjny
Wydział Finansowo-Budżetowy
Wydział Gospodarki Komunalnej i Lokalowej
Wydział Spraw Obywatelskich
Wydział Prawny
Wdał Zarządzania Kryzysowego
Wydział Ochrony Ludności
Wydział Urbanistyki i Architektury
Wydział Geodezji
Wydział Gospodarki Gruntami i Rolnictwa
Wydział Ekologii i Zdrowia



Mam nadzieje że pomogłam
12 4 12
  • Użytkownik Zadane
2010-01-24T10:52:52+01:00
*Wydział Gospodarki Komunalnej i Lokalowej
*Wydział Urbanistyki i Architektury
*Straż Miejska
*Wydział Geodezji, Gospodarki Gruntami i Rolnictwa
4 2 4