Podanym mieszaninom , oznaczonym cyframi , przyporządkuj sposoby ich rozdzielenia , oznaczone literami .

1.Opiłki żelaza z piaskiem
2.Woda z wiórkami drewna
3. Woda z solą
4.Woda z octem
5.Piasek z drobno zmielonym pieprzem



A)Krystalizacja
b) destylacja
C)rozdzielanie przy użyciu naelektryzowanej laski ebonitowej
d)rozdzielanie przy użyciu rozdzielacza
e)rozdzielanie przy użyciu magnesu
f)rozdzielanie przy użyciu sita


Rozwiazania napiszcie , np. 1B ,4A , itp.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-01T19:28:43+02:00
2009-10-01T19:30:58+02:00
2009-10-01T19:39:09+02:00
1.e
2.f
3.a
4.d
5. sedymentacja (nic z pozostalych mi nie pasuje....)
16 3 16