Odpowiedzi

2010-01-24T10:59:17+01:00
O krótkowzroczności uczniów lub wadzie postawy. :)
  • Użytkownik Zadane
2010-01-24T11:08:39+01:00
Świadczy to o wrodzonej wadzie oczu
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T11:18:37+01:00
Przy pochyleniu zbliżamy się do przedmiotu , czyli ktoś jest krótkowidzem tzn. obraz przedmiotu powstaje przed siatkówką. Korektą dla tej wady wzroku są okulary (szkła kontaktowe) z soczewkami rozpraszającymi.