Rozwiązaniem równania x+14=5 1/3 jest liczba;
A 8 2/3(czyli osiem całych i dwie trzecie)
B)-19 1/3(czyli -19 całych i jedna trzecia)
C) 9 2/3(czyli dziewięć całych i dwie trzecie)
D) -8 2/3(czyli -8 całych i dwie trzecie)
i proszę też o obliczenia


Równanie 13,6-x=30 spełnia liczba;
A 16,4
B 46,3
C -16,4
D -43,6
i tez prosze o obliczenia

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T11:06:05+01:00
Rozwiązaniem równania x+14=5 1/3 jest liczba;

x+14= 5 ⅓
x = 5⅓ - 14
x= - 8⅔

D) -8 2/3(czyli -8 całych i dwie trzecie)

Równanie 13,6-x=30 spełnia liczba;
13,6 - x =30
-x=30-13,6
-x =16,4 / *(-1)
x = -16,4

C -16,4
4 4 4
2010-01-24T11:13:35+01:00
X+14=5 1/3 / -14 (13 3/3)
x= -9 1/3
odp. C

13,6-x=30 / -13,6
x=16,4

odp. A
5 1 5