Odpowiedzi

2010-01-24T11:03:04+01:00
Ponieważ w tych czasach co żył była bardzo zła sytuacja w Polsce. Wówczas poeci pisali "ku pokrzepieniu serc". oznacza to, że pisząc chcieli wzbudzić w człowieku satysfakcje itp.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T11:06:59+01:00
Pisał w czasach bardzo ciężkich, od tego trzeba zacząć jego teksty ukazywały sie w gazetach pod psełdonimem litwos ku pokżepieniu serc oznacza to że chciał dać ludziom wiare że mogą żyć w wolnym kraju (polska była pod zaborami)
np. krzyżacy- książka ta miała w sposubmetaoryczny przedstawić to że już raz ze niemcami daliśmy sobie rade miała umacniać ludzi w walce o dobro państwa
2010-01-24T11:29:05+01:00
Ponieważ w tych czasach co żył była bardzo zła sytuacja w Polsce. Wówczas poeci pisali "ku pokrzepieniu serc". oznacza to, że pisząc chcieli wzbudzić w człowieku satysfakcje itp.