Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-01T19:27:55+02:00
Królestwo: zwierzęta
typ:strunowce
podtyp: kręgowce
gromada: ssaki
podgromada:łożyskowce
rząd: naczelny
rodzina:człowiekowate
rodzaj: człowiek
gatunek: homo sapiens
9 3 9
2009-10-01T19:35:47+02:00
Królestwo ; zwierzęta
Typ ; strunowce
Podtyp ; kręgowce
Gromada ; ssaki
Podgromada ; łożyskowce
Rząd : naczelny
Rodzina ; człowiekowate
Rodzaj ; człowiek
Gatunek ; Homo sapiens
8 4 8