Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T11:13:05+01:00
A - der Adventskalender/kalendarz adwentowy
b - die Badewanne / wanna
c - die Comics / komiksy
d - die Decke / koc
e - das Ei / jajko
f - das Fenster / okno
g - die Gabel / widelec
h - der Herbst / jesień
j - der Joghurt / jogurt
k - der Kaffee / kawa
l - die Lampe / lampa
m - der Mais / kukurydza
n - die Nudel / makaron
o - das Obst / owoce
p - der Pilz / grzyb
q - der Quark / twaróg
r - das Regal / regał
s - der Saft / sok
t - die Tur / drzwi
u - die Uhr / zegarek
v - der Vogel / ptak
w - der Wald / las
z - die Zeitung / gazeta
1 1 1
2010-01-24T11:20:14+01:00
A-Ananas-Ananas
B-Birne-Gruszka
C-Cent-Grosz
D-Drei-Trzy
E-Enkelin-Wnuczka
F-Fenster-Okno
G-Garten-Ogród
H-Haus-Dom
J-der Joghurt -jogurt
K-Klein-Mały
L-Leute-Ludzie
M-Mutter-Mama
N-Neun-Dziewięć
O-Oma-Babcia
P-Polizei-Policja
R-Rad-Rower
S-Sechs-Sześć
T-Tante-Ciocia
v - der Vogel-Ptak
W-Warten-Czekać
Z-Zahlen-Płacić.
2010-01-24T11:38:12+01:00
A - das Auto -> samochód
b - die Banane -> banan
c - der Computer -> komputer
d - der Daumen -> kciuk
e - das Eis -> lód (na patyku)
f - der Fernseher -> telewizor
g - das Gesicht -> twarz
h - das Herz -> serce
i - die Insel -> wyspa
j - die Jacke -> kurtka
k - das Kleid -> sukienka
l - die Lampe -> lampa
m - die Mütze -> czapka
n - die Nase -> nos
o - das Ohr -> ucho
p - das Pilz -> grzyb
q - der Quark -> twaróg/ser biały
r - der Ring -> pierścień
s - der Schuh -> but
t - der Tropfen -> kropla
u - die Uhr -> zegar
v - der Volleyball -> siatkówka
w - der Wald -> las
z - der Zug -> pociąg