Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-24T11:15:05+01:00
Wyznaczając ze wzoru y=a+x zmienna a,otrzymasz
A) a=y/x
B) a=y-x
C)a=y*x
D)a=y+x

y=a+x /-x
a=y-x
odp b


Wyznaczając ze wzoru y=a/x zmienna x,otrzymasz;
A) x=a*y
B) x=a+y
C) x=a/y
D) x=y/a

y=a/x
x=a/y
odp c
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T11:16:32+01:00
Wyznaczając ze wzoru y=a+x zmienna a,otrzymasz
y=a+x
y-x=a
B) a=y-x


Wyznaczając ze wzoru y=a/x zmienna x,otrzymasz;

C) x=a/y

y=a/x / * x
yx=a / ÷y
x =a/y
1 1 1