Odpowiedzi

2010-01-24T11:13:44+01:00
Tak bo zwiedzisz duzo pszyrody wokuł. zobaczysz wiele dziwnych i strasznych zwierzat wspaniełe rosliny zobaczysz a minusem tego fantastycznego lasu jests to ze ze lew cie cje hihi <zart> sorry ale nie wiem jakie są minusy egzotycznego lasu!:** buzka
2010-01-24T11:14:37+01:00
Plusy
- nowe gatunków zwierząt, ptactwa
- bujna roślinność
-ciepły i przyjemny klimat
- niezapomniana wycieczka, którą będziemy pamiętać do końca życia
Minusy
- Lasy deszczowe, częste opady deszczu.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-24T11:16:35+01:00
Uważam, że warto wybrać się do egzotycznego lasu.
Plusem jest być oczywiście forma podróży. Dzięki takiej wędrówce może spotkać nas wiele, ciekawych przygód. W lesie egzotycznym znajduje się wiele atrakcji, chociażby dla oczu. Są tam nieprzezwyciężone, wiecznie trwałe widoki.

Oczywiście jest również pewien minus. Las egzotyczny nie jest najbezpieczniejszym obiektem podróżniczym. Możemy tam spotkać kilka przeszkód, problemów. Jak wiemy, las charakteryzuje się niezywykłą objętością, bukietem roślinności. Łatwo się tam zgubić, trudno znaleźć dróżkę prowadzącą we właściwym kierunku.

Wybierając się na taką przechadzkę, w kierunku lasu egzotycznego warto zadbać o odpowiednio wykształconego przewodnika, z którym jakiekolwiek problemy nie będą miały najmniejszego znaczenia.