Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T11:17:01+01:00
12+8=20
42-20=22
42+22=64
12+22=34
8+22=30
wiek dzieci za 22lata
34+30=64
odp:za 22 lata wiek mamy będzie równy sumie jej dzieci.
2 3 2
2010-01-24T11:18:56+01:00
Mama ma 42 lata a jej dzieci 12 i 8 lat. za ile lat wiek mamy będzie równy sumie lat jej dzieci?



12+8=20
42-20=22
42+22=64
12+22=34
8+22=30
Wiek jej dzieci za 22lata
34+30=64

Odpowiedz:Wiek mamy będzie równy za 22lata
2 3 2