Odpowiedzi

2010-01-24T11:18:52+01:00
Sto lat śpiewam sobie ja
pszczułki sie kołyszom
miodku mi narobiom hahaha
stolat spiewam sobie ja
  • Użytkownik Zadane
2010-01-24T11:19:20+01:00
Misio ma urodziny,
Wiec się wszyscy do niego śpieszymy,
Kto przyjdzie do Misia,
Sprawić radość mu?
Dziwny jest niedźwiedzi ród,
Że tak bardzo lubi miód.
Co poczniemy z Tygryskiem, gdy nam jeść nic nie będzie?
Nie smakuje mu miodek, nie smakują żołędzie...
Ale na urodzinach wszystko smakować będzie!
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-24T11:21:19+01:00
Dziś świętuje nasz Puchatek,
co już kończy kilka latek.

Wszyscy zatem wciąż śpiewajmy,
Kubusiowi pokłon dajmy.

Przyjacielu nasz kochany,
tobie mruczankę śpiewamy!

Sto lat, sto lat nasz Puchatku,
jesteś piękny jak sto kwiatków!

1 5 1