Pomóżciee !!!
Zad. z Religiii. x dd. naa jutro !!!!

Ułoże wiersz pt. ''Wiara''
(z rozsypanych słówek : )

Wiara
ufna codzienna modlenie się słuchanie szukanie
komunie św. pismo sw. sakramenty masza św.
poznawanie pomaganie uczenie wytrwała mocna
Bóg.

2

Odpowiedzi

2010-01-24T11:38:48+01:00
WIARA..

Wytrwała,ufna,szczera,
To właśnie wiara.
Będąc na skraju rozpaczy ona Cię nie zawiedzie,
Wierząc przezwycięrzymy wszystko ,
nawet to co ZŁE..!
Będąc na mszy św.,
doświadczamy Boga
a więc wiary.
Naszej wiary!!!!


licze na rewanż ki najlepsze!;p;*
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T11:57:37+01:00
Wiara-to ufnosc
Wiara-to wytrawalosc
Wiara- to modlitwa
Wiara-to Bog

Kto ne wierzy w Boga,
ten nie ma mocy.
Kto nie wierzy w Boga,
ten nie ma wytrwalosci.

Codzienna modlitwa,
to rozmowa z Bogiem,
poznawanie Boga,
sluchanie Boga...