Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T11:22:25+01:00
3x-2y= -12 /*5
2x-5y= -19 /*(-2)
15x-10y=-60
-4x+10y=38
11x=-22/:11
x=-2

3x-2y= -12
x=-2

-6-2y=-12
-2y=-6/:(-2)

y=3
x=-2



1 5 1
2010-01-24T11:22:44+01:00
3x-2y= -12 / * 2
2x-5y= -19 / * -3

6x-4y= -24
-6x+15y= 57

11y=33
y=3

3x-6= -12
3x= -12 + 6
3x= -6
x= -2
2010-01-24T11:34:26+01:00
3x-2y= -12 / * 2
2x-5y= -19 / * -3

6x-4y= -24
-6x+15y= 57

11y=33
y=3

3x-6= -12
3x= -11+ 6
3x= -6
x= -2
pomogłem??