Odpowiedzi

2010-01-24T11:23:02+01:00
1 godzina i 6 minut to 1,1h
prędkość początkowa x
prędkość zwiększona o 20% to 1,2x

prędkość i czas, to proporcja odwrotna (im większa prędkość, tym krótszy czas)

x --------- 1,1 h
1,2x ----- T

1,2x * T = x * 1,1
1,2T = 1,1
T = 11/12 h = 55/60 h = 55 min
20 3 20
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T11:24:23+01:00
100%-1h i 6 min=1,1h
80%-x

100%x=80%*1,1 |:%
100x=88 |:100
x=0,88h
14 1 14