Odpowiedzi

2010-01-24T11:32:12+01:00
Dlatego ponieważ ludzie każdej rasy,koloru skóry i narodowości jest też człowiekiem.Teraz wszystkie rasy się wymieszały i wszyscy ludzie żyją ze sobą.Np. w Afryce jest dużo białych wolontariuszy natomiast ludzi czarnych w europie.Stany zjednoczone maja każdy kolor skory i nie ma tam aktów przemocy itp. wśród ludzi innego koloru skory.Wszyscy jesteśmy dziećmi Bożymi.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T11:33:20+01:00
Ludzie ktorzy prześladują osoby innej rasy czy kultury nie powinni byc wcale z siebie dumni gdyż tym zachowanie pokazują tylko że nie sa wgł. tolerancyjni.
Dużo polaków kieruje się setrotypami uważajac że robi bardzo dobrze.
Osoby które prześladują osoby nawet nie zdają sobie sprawy z tego ja bardzo tanią osoby poszkodowane i jakie moga byc skutki takich przesladowan.
Osoby które nie tolerują nie zdaja sobie sparwy z tego ze wyrabiają wizytówke np. wszystkim polakom a potem dziwią sie że np. polacy sa uważani za rasistów.
  • Użytkownik Zadane
2010-01-24T12:35:46+01:00
Ludzie powinni się wstydzić wytykania palcami ludzi innych od siebie.wiara ciągle prowadzi do woje choć nie powinnna . każdy człowiek ma prawo wyznawać wyznawać swoją wiarę . nikt nie powinien namawiać , ani zmuszać ludzi do jej wychwalania.kolor skóry też nie jest najważniejszy . liczy się co jest w duszy człowieka.
1 5 1