Odpowiedzi

2010-01-24T11:34:29+01:00
Polska dziś jest nie tylko jednym z największych krajów Europy, ale także jednym z tych krajów europejskich, gdzie religijność manifestuje się w szczególny sposób.

Wysoka religijność Polaków w okresie przemian ustrojowych, jakie nastąpiły tu po 1989 roku obala rozpowszechniony mit, że rozwiniętemu społeczeństwu towarzyszyć musi proces laicyzacji. Wartością życia publicznego w dzisiejszej Polsce są także harmonijne stosunki między państwem a Kościołem.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T12:03:15+01:00
Polska dziś jest nie tylko jednym z największych krajów Europy, ale także jednym z tych krajów europejskich, gdzie religijność manifestuje się w szczególny sposób.

Wysoka religijność Polaków w okresie przemian ustrojowych, jakie nastąpiły tu po 1989 roku obala rozpowszechniony mit, że rozwiniętemu społeczeństwu towarzyszyć musi proces laicyzacji. Wartością życia publicznego w dzisiejszej Polsce są także harmonijne stosunki między państwem a Kościołem.
1 1 1
2010-01-24T12:43:52+01:00
Kościół dawniej organizował wyprawy krzyżowe aby nawracać ludzi przykladem jest: PIERWSZA KRUCJATA.
poza tym dbał o interesy religijne wEuropie

Teraz kościół większą uwagę poświęca TOLERANCJI czyli jednoczeniu wszystkich religii

oraz nawraca ludzi i głosi słowo Boże na całym świecie.
1 5 1