Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-24T11:40:31+01:00
X/3 + x + 3 = 163 /*3
x + 3x + 9 = 489
4x = 489 - 9
4x = 480 /:4
x = 220

Poszukiwana liczba to 220.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T11:40:33+01:00
X/3+x+3=163 |*3
x+3x+9=489
x+3x=489-9
4x=480
x=120
  • Użytkownik Zadane
2010-01-24T11:46:53+01:00
X/3 + x + 3 = 163 /*3
x + 3x + 9 = 489
4x = 489 - 9
4x = 480 /:4
x = 220

Odp. Poszukiwana liczba to 220.