Odpowiedzi

2010-01-24T11:45:56+01:00
Chcą by ludzie zrozumieli milosc Boga do Nich. Biblia pomaga nam zrozumiec ta milosc. Ewangelia daje nam wiele rad i wskazuwek. Dzieki gloszeniu Ewangeli mozemy dzielic si nasza wiara z innymi.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T12:55:28+01:00
Moim zdaniem chrześcijanie głoszą Ewangelię innym ludziom, ponieważ chcą powiększać swoją wspólnotę.Tak też postępował Jezus. Chodzi i rozgłaszał słowo boże. Współcześni jego wyznawcy nie wstydzą się swojej wiary. Niektórzy otwarcie i z dumą mówią o swoim Bogu. Inni wierzą, że głosząc Ewangelię łatwiej dostaną życie wieczne.

Tak mi się wydaje,ale nie jestem pewna.
2 5 2