Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T11:48:40+01:00
Oznacza to, że każdemu warto dać szansę, byc może po tej szansie właśnie zmieni się na lepsze. Nie można człowieka spisywać na straty, jeśli mu coś nie wyjdzie, nie uda sie lub sie zagubi w swojej nieświadomości. Zawsze trzeba wierzyć w człowieka, ponieważ nikt nie jest idealny i bez wad. Każdy może się zagubić, ale Bog daje mu kolejna szanse...
  • Użytkownik Zadane
2010-01-24T16:45:14+01:00
Znaczenie:

Drzewo rosło ale ogrodnik chciał, żeby jeszcze bardziej było rozwinięte ;)

Licze na najj ;) ;**