Wloski
Przetlumaczyc znowu ;p

Nigdy nie zapomne strachu w twoich oczach

3
non dimenticeró mai la paura nei tuoi occhi. (jestem pól wloszka wiec wiem)
sory, nie dimenticero, tylko "dimenticheró" (jakby co ó po wlosku czyta sie jak szybkie o)

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T11:46:41+01:00
Nigdy nie zapomne strachu w twoich oczach

Non dimenticare la paura nei vostri occhi

mniej wiecej takie cos... ;)
2010-01-24T11:47:54+01:00
Non dimenticare la paura nei vostri occhi.

Moje najlepsze,wybierz moje :P
2010-01-24T12:24:59+01:00
Non dimenticare la paura nei vostri occhi

:)