Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-24T12:02:13+01:00
Sum - strefa denna ( bental )
Lin - strefa litoralna
Sieja - strefa denna / strefa litoralna
Szczupak - strefa litoralna
Karp - strefa pelagiczna
Płoć - strefa litoralna
Okoń - strefa litoralna
6 2 6
2010-01-24T12:10:10+01:00
- Karp , szczupak , sum , płoć , lin i sieja żyją w strefie dennej , są to ryby roślinożerne i drapieżne .
- Okoń jest rybą stadną , żyje w strefie dennej w pobliżu krzaków, kamieni i innych kryjówek .
7 2 7