Odpowiedzi

2010-01-24T11:58:15+01:00
Spasc z ksiezyca- zwrot używany w sytuacji, gdy ktoś zachowuje się dziwacznie, jakby nie rozumiał sytuacji, okoliczności, nie orientował się w czymś

żyć jak u pana boga za piecem-wygodnie, bardzo dobrze, bezpiecznie

odsłonić swoje oblicze- pokazac siebie z innej strony

trafić kulą w płot- wypowiadać sąd zupełnie niesłuszny, mylić się w wyborze»
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T12:42:34+01:00
Spaść z księżyca - zachowywać się dziwnie, nie rozumieć sytuacji
żyć jak u pana boga za piecem - żyć wygodnie, mieć świetne warunki
odsłonić swoje oblicze - pokazać swoim zachowaniem to kim się naprawdę jest.
trafić kulą w płot - czyli po prostu nie trafiać :) wypowiadać się w sposób zupełnie nie słuszny, mylić się.
4 4 4