Odpowiedzi

2010-01-24T11:59:03+01:00
Jest szczęśliwy ponieważ poznał go osobiście,mógł z nim wymienić kilka slow i rozpowiadać słowo Boże.
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T13:20:23+01:00
Jest szczęśliwy, dlatego, bo nie ma nic piękniejszego niż pójście za Jezusem. jest to najwspanialsza z dróg jakie można tylko wybrać. Jezus jest największą miłością tego świata. On tylko może nam dać prawdziwe szczęście, w Nim jest wszelka nadzieja i pocieszenie. Świat doczesny jest tylko chwilowym szczęściem, Jezus chce nam dać wieczne szczęście. Są rzeczy ważne i ważniejsze, lecz jest rzecz najważniejsza, która jest przybita do Krzyża.
8 4 8