Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T12:04:48+01:00
O2-wiązanie kowalencyjne niespolaryzowane
Br2- wiązanie kowalencyjne niespolaryzowane
H2S- wiązanie kowalencyjne spolaryzowane
K2S-wiązanie jonowe
MgO-wiązanie jonowe


chyba tak xd
8 3 8
2010-01-24T13:33:45+01:00
O2-kowalencyjne niespolaryzowane
Br2-kowalencyjne niespolaryzowane
H2S- kowalencyjne spolaryzowane
K2S- jonowe
MgO- jonowe

Na pewno dobrze
6 4 6